У Кіровоградській області показали новий кол-центр поліції (Фото)
Роботу оновленої служби “102” та ситуаційного центру представили в Кропивницькому сьогодні, 2 лютого. Із грудня минулого року обласний кол-центр приймає дзвінки з усієї Кіровоградщини, тож його розширення та оновлення стало об’єктивною необхідністю.
Як повідомляє прес-служба поліції, передумовою для реорганізації служби “102” стало те, що з 16 грудня 2017 року в усій Україні розпочали свою роботу кол-центри поліції. На Кіровоградщині такий підрозділ розташовувався на базі Кропивницького відділу. Навантаження на нього значно зросло, коли він став приймати виклики з мобільних операторів, міських та районних ліній зв’язку з усієї області.
Якщо по місту за добу надходило від 400 до 500 звернень, то з усієї області – приблизно від 700 і до 1200 звернень, які доводилося опрацьовувати чотирьом операторам.
“Враховуючи ситуацію та зважаючи на нарікання людей, які вимушені були чекати своєї черги у з’єднанні, телефонуючи за номером “102”, ми звернулися до керівництва Нацполіції України щодо реорганізації кол-центру “102”, а саме – введення додаткових посад, закупівлі необхідного технічного оснащення та створення всіх умов, потрібних для нормальної роботи людей”, – зазначив начальник обласного главку поліції.
Новий зал кол-центру “102” обладнаний моніторами із виведеними на них зображеннями зі стаціонарних камер відеоспостереження Кропивницького.
Штати кол-центру поліції розширено. У даний час в одній зміні одночасно працюють 13 осіб, із яких – 8 операторів (замість 4). Процес їх роботи цілком автоматизований. Повідомлення миттєво реєструються в так звану “електронну карту” та негайно передаються територіальним підрозділам, повідомляє прес-служба поліції.
Після отримання повідомлення на планшет, якими забезпечено кожну групу реагування патрульної поліції в районах та містах, працівники підтверджують отримання виклику і вирушають на місце пригоди.
Також Сергій Кондрашенко розповів про створення ситуаційного центру.
“Головні завдання підрозділу – цілодобовий моніторинг оперативної обстановки, підготовка добових зведень, аналіз скоєних кримінальних правопорушень за часом, місцем й обставинами, з метою відповідних висновків та управлінських рішень щодо подальшого реагування та координації відпрацювання і посилення профілактичних заходів. У ситуаційний центр нами підібрано найдосвідченіших і найбільш фахових працівників, які в змозі організувати командну роботу”, – зазначив очільник ГУНП в області.
Як повідомлялося, частину дзвінків до Олександрійського відділу поліції з грудня приймають в обласному кол-центрі.
Фото: сектор комунікації поліції Кіровоградської області

Чоловіка, якого зафіксували на відео у момент вивезення сміття в […]

В Олександрійському пабліку https://t.me/hyevuy_alex опублікували відео, як чоловік та жінка […]

Вчора, 22 березня, в Олександрії біля танка сталася дорожньо-транспортна пригода. […]
Залишити коментар