Олександрійцям повідомили номер «гарячої лінії», на яку телефонують ображені споживачі
Олександрійці можуть телефонувати із повідомленнями про порушення прав споживачів на «гарячу лінію», де вони можуть розповісти про конкретний факт. За повідомленням олександрійської мерії, це телефон управління економіки Олександрійської міської ради (05235) 7-20-40. Гаряча лінія має працювати у робочі дні, тобто з понеділка по п’ятницю включно з 8.00 год. до 17.00 год. Перерва з 12.00 год. до 12.45 год.
Серед найголовніших прав споживачів є право захисту їх прав державою, право на отримання продукції та обслуговування належної якості, безпеку продукції. Також споживач має право на необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію про продукцію, її кількість, якість, асортимент, а також про її виробника (виконавця, продавця). Споживач має право також на відшкодування майнової та моральної шкоди, завданої внаслідок недоліків продукції (дефекту в продукції.
Крім місцевої влади, захистом прав споживачів має опікуватись і декілька державних органів, зокрема Головне управління Держпродспоживслужби в Кіровоградській області: телефон (0522) 32-14-58, у робочі дні з 8.00 до 17.00 год., у п’ятницю – з 8.00 до 15.45. Обідня перерва – 12.00 – 12.45. Журналісти «Олександрійських новин» перевірили дієвість номеру телефону та пересвідчились, що номер працює, а за номером спеціалісти надають роз’яснення споживачам у спірних питаннях.

Чоловіка, якого зафіксували на відео у момент вивезення сміття в […]

В Олександрійському пабліку https://t.me/hyevuy_alex опублікували відео, як чоловік та жінка […]

Вчора, 22 березня, в Олександрії біля танка сталася дорожньо-транспортна пригода. […]
Залишити коментар