Олександрійці опинилися серед лідерів за зверненнями на обласну «гарячу лінію» у 2017 році

28.02.2018 00:00:004 переглядаАвтор: admin
/news/20268-oleksandrijjci-opinilisya-sered-lideriv-za-zvernennyami-na-oblasnu-garyachu-liniyu-u-2017-roci

Минулого року до обласного контактного центру звернулося більше 23 тисяч громадян. Найбільше звернень надійшло від жителів Кропивницького, Олександрії та Світловодська.

Про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до обласного контактного центру у 2017 році, поінформував керівник «гарячої лінії» Андрій Лаврусь, передає прес-служба Кіровоградської облдержадміністрації.

Він відзначив, що за територіями найбільше звернень надійшло з Кропивницького, Олександрії, Світловодська, а також з Добровеличківського, Кіровоградського, Маловисківського та Новоукраїнського районів. Найменше скаржилися про проблеми мешканці Вільшанського, Компаніївського, Новгородківського, Онуфріївського, Світловодського та Устинівського районів.

За тематикою першість посідає сфера житлово-комунального господарства – 4 тисячі 983 звернення. «Найчастіше заявники скаржилися на стан доріг у населених пунктах та дорогах міжміського сполучення, щодо відновлення водо- та електропостачання, про незадовільний стан каналізаційних мереж, а також щодо проведення ремонту житлових будинків, внутрішньобудинкових мереж та під’їздів. З початком опалювального періоду також зросла кількість дзвінків про підключення до будинків опалення», – сказано в повідомленні.

Відзначається, що найчастіше із питаннями сфери комунального господарства зверталися жителі міст Кропивницького, Знам’янки, Олександрії та Світловодська.

На другому місці дзвінки громадян з питань соціального захисту – 4792 звернення. Більшість з них стосувалися отримання житлових субсидій. На третьому місці – проблеми у сфері транспорту та зв’язку – 1976 звернень.

Загалом у 2017 році до контактного центру надійшло 23 тисячі 662 дзвінка. З них, 16 тисяч 663 звернення були направлені на розгляд, 6 тисячам 877 громадянам надано консультації, 38 дзвінків переадресовано до спеціалізованих установ. Порівняно з попереднім роком, кількість звернень громадян на «гарячу лінію» зменшилася на 635, відзначив керівник «гарячої лінії».

Фото умовне: veselivska-gromada.gov.ua

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Loading...
поділитисяподілитисяподілитисяподілитися

Залишити коментар

  Підписатися  
Повідомлення про
Народні новини
Олександрійська сім'я вивозила сміття у «топольки»
Олександрієць, який викинув сміття у «топольках» вибачився і отримав штраф (ВІДЕО)
23.05.2022401 перегляд

Чоловіка, якого зафіксували на відео у момент вивезення сміття в […]

Олександрійська сім'я вивозила сміття у «топольки»
Олександрійська сім’я вивозила сміття у «топольки» (ФОТО/ВІДЕО)
23.05.2022459 переглядів

В Олександрійському пабліку https://t.me/hyevuy_alex опублікували відео, як чоловік та жінка […]

В Олександрії біженці з Харкова потрапили у ДТП з «євробляхою»
В Олександрії біженці з Харкова потрапили у ДТП з «євробляхою» (ФОТО/ВІДЕО)
23.03.2022629 переглядів

Вчора, 22 березня, в Олександрії біля танка сталася дорожньо-транспортна пригода. […]

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: