На Кіровоградщині 31 споживач зміг повернути гроші за неякісний товар у другій половині 2017 року
У другому півріччі 2017 року управління захисту споживачів задовольнило 43 вимоги щодо неякісних товарів чи послуг: 31 споживачу повернули гроші на загальну суму 92 тисячі гривень, ще 12 людей змогли обміняти товар чи послуги на якісні.
Про це йдеться у звіті в.о. начальника управління захисту прав споживачів Віри Сухопарової, опублікованому
на сторінці ГУ Держпродспоживслужби в Кіровоградській області в Facebook.
Усього за друге півріччя 2017 року до фахівців звернулися 286 громадян. За цей період фахівці 41 раз перевірили дотримання вимог законодавства у сфері захисту прав споживачів та виявили 38 порушень. У 15 випадках склали акти про відсутність суб’єктів господарювання за вказаною адресою.
За відсутність інформації про товар та порушення термінів реалізації було забраковано продукції на 1,8 мільйона гривень, звітують в управлінні.
Зазначимо, що в 2018 році Держпродспоживслужбу та її територіальні органи вивели з-під дії мораторію на перевірки в окремих сферах, зокрема щодо перевірки якості продуктів та здійснення ринкового нагляду.
Фото: firtka.if.ua

Чоловіка, якого зафіксували на відео у момент вивезення сміття в […]

В Олександрійському пабліку https://t.me/hyevuy_alex опублікували відео, як чоловік та жінка […]

Вчора, 22 березня, в Олександрії біля танка сталася дорожньо-транспортна пригода. […]
Залишити коментар