Олександрійська мерія оголосила конкурс для бажаючих організувати бізнес на Соборній площі
В Олександрії оголосили конкурс на облаштування майданчиків для тимчасових споруд на Соборній площі. Вони призначені для надання торгових та розважальних послуг.
Відповідну інформацію повідомили на сайті Олександрійської міської ради 2 липня.
Торгово-розважальні точки можна розміщувати до 30 вересня 2018 року. Підприємці повинні дотримуватися встановлених законодавством правил. У випадку торгівлі продуктами, треба також встановити біотуалети для відвідувачів.
До тимчасових споруд висувається низка вимог:
- вони мають бути в національних традиціях (у мерії не пояснюють, які традиції мають на увазі);
- розмір споруд становить від 10 м? до 30 м?;
- працювати вони зможуть не пізніше 22:00.
За розміщення торгово-розважальних споруд мерія пропонує платити 50 грн в місяць за 1 м?. Як прокоментували “Олександрійським новинам” місцеві підприємці, середня ціна оренди місця на Центральному ринку становить 55 грн/м?, офісних приміщень в місті – від 100 до 200 грн/м?. Запропоновану мерією ціну співрозмовники “Олександрійських новин” назвали непоганою, однак запитання викликає те, за якими критеріями визначатимуть переможців конкурсу.
Пропозиції на участь у конкурсі приймаються в управлінні економіки міської ради, кімн. 215 міськвиконкому, протягом 14 днів, з дати оголошення конкурсу, говориться на сайті міськради.
Нагадаємо, 7 червня виконавчий комітет вирішив
закрити Соборну площу для транспорту та зробити її пішохідною зоною з магазинчиками, міні-кафе тощо.
З 20 червня міські автобуси почали курсувати в об’їзд Соборної, однак автомобілі й далі їздять через площу, як зазвичай. У поліції повідомили, що мерія не погодила перекриття центру міста для транспорту.
Фото: UA Travels – LiveJournal

Чоловіка, якого зафіксували на відео у момент вивезення сміття в […]

В Олександрійському пабліку https://t.me/hyevuy_alex опублікували відео, як чоловік та жінка […]

Вчора, 22 березня, в Олександрії біля танка сталася дорожньо-транспортна пригода. […]
Залишити коментар