Понад 100 000 дзвінків отримали оператори «гарячої лінії» Кіровоградської облдержадміністрації
«Гаряча телефонна лінія» голови Кіровоградської обласної державної адміністрації розпочала свою роботу 2012 року. 20 жовтня контактний центр відзначив п’ятирічний ювілей. За цей час його оператори прийняли більше ста тисяч дзвінків від жителів Кіровоградщини, а це – майже 55 звернень щодня.
Про це повідомила Кіровоградська облдержадміністрація.
Кращі фахівці телефонної лінії обласної державної адміністрації отримали відзнаки з нагоди п’ятирічного ювілею контактного центру, а сама організація отримала новий логотип та сайт. Було також запущено інтерактивну карту, на якій заявники зможуть відслідковувати хід вирішення своїх звернень, а також спеціальний мобільний додаток для телефонів.
На ювілейну «гарячу лінію», що відбулася у п’ятницю, переважно дзвонили стосовно житлово-комунальних питань. Зокрема дві жительки Олександрії – літня пенсіонерка та мати, яка самостійно виховує дитину з інвалідністю, звернулися за допомогою щодо ремонту газового обладнання та помешкань. Вирішити їхні проблеми голова ОДА пообіцяв в індивідуальному порядку.
Фото – Кіровоградська ОДА

Чоловіка, якого зафіксували на відео у момент вивезення сміття в […]

В Олександрійському пабліку https://t.me/hyevuy_alex опублікували відео, як чоловік та жінка […]

Вчора, 22 березня, в Олександрії біля танка сталася дорожньо-транспортна пригода. […]
Залишити коментар